Quality Time in Phinney

Spenderade gårdagskvällen med Alice. Gick ut och åt i området, satt och pratade, och bara umgicks. Så himla bra kvalitets tid och jag älskar få vara en del i hennes liv, även om det bara är en liten. Kan inte förstå att hon ska fylla 14! Hon var ju bara 7 när jag var hennes Au Pair och nu har jag känt henne halva hennes liv haha sjukt. 
 
Första officiella dagen på lovet, och jag vaknar vid 8 haha? Vad hände med att sova ut kan man undra. Har iaf suttit och läst/surfat på datorn och ska nu göra mig redo för dagen. Ska till Bellvue och äta på ett svenskt kafe, FIKA, med mina vänner Kellie, Ashelyn, Leah och Jennie. Sen ska vi på bio och se nya Beauty and the Beast. Ännu mer kvalitets tid med fina människor. 
 
Älskar redan att inte ha skola och ska njuta fullt upp med att inte ha läxa denna veckan.
 
Slutade med att jag sov över här, i mitt "gamla" hem. Alltså min värdfmiljs hus där jag bodde förut. Dem har dock renoverat köket, nedervåningen och skaffat nya möbler sedan dess så har blivit så fint här nu!
 
Life in Seattle, Personligt | |
Upp