Last First Day

 Idag började en ny termin och jag är inne på sista termninen! Sjukt ändå. Utav 4 år har jag 3 månader kvar. 
Jag tar 3 klasser denna termin, Capstone, Vis Com 5 och Illustration. Capstone och Viscom 5 är senior klasser, medans illustration är en sophmore klass. Eftersom jag bytte skola har jag fått ta en del klasser lite i efterhand. 
 
VIscom 5 är experience design, så får se vad det innebär haha. Capstone är en skriva/reflekt klass. Vi ska under klassen tänka på hur vi kan göra bra saker som betyder något genom design. Sen får vi inte glömma att vi har senior show, vilket innebär att min klass gör en stor galleria för att visa vad vi gjort senaste åren. 
 
Så nu kör vi, 3 månader kvar! Plus, föräldrarna kommer lagom till senior show och graduation! SÅ TAGGAD!
 
Life in Seattle, Personligt | |
Upp