Color inventory

Lämnade in ett projekt i color theory idag där vi valt en bild, matchat färgerna i bilden och gjort en egen variant. Nedan ser ni resultatet, originalen till vänster och min version till höger. Läraren och eleverna fattade först inte att jag fotat bilden haha. Pratade om hur professionellt det såg ut, att färgerna matchande och så när jag pratade om att jag ville ha en portfolio bild med foto så blir alla chockade och frågar om det är min bild. Eh ja, jag skulle inte göra en portfolio bild med någon annans bild?


Kul ändå, känns bra att få positiv feedback. Nu ska här målas och lyssna på Ed Sheerans nya album. Så himla bra!

, Personligt | |
#1 - - Rebecha:

Riktigt snyggt upplägg. Älskar att kvinnan är vackert naturlig, då hon inte sitter med rakrygg utan mer avslappnat.

Svar: Åh tack! Ja det var min mening med just den bilden så jag är glad att det tolkas så :)
Rebecka

Upp