Juli

Goddag, glad Tisdag kväll. Här är det dags för säng snart, men tänkte kika in här en snabbis. Helgen har varit toppen med mer hike, nya vänner och en sväng till Ikea med Ann. Har börjat cyckla igen också, men oj vad ben musklerna är borta! 
 
För övrigt är sommaren så bra. Jobbar på, men bara deltid och har inte kännt mig såhär utvilad på länge! Utöver det söker jag jobb på jobb. Hittade en web design position på Nordstrom som hade varit en dröm! Plus, för några veckor sedan kontaktade en recruiter mig från ett företag som fungerar som bemanning, the Creative Group, och dem gillade min portfolio och letar i princip jobb åt mig. Fick ett mail om ett potentiellt jobb så får se om det leder någonstans. Håller er uppdaterade när jag vet mer. Har ju jobb till September, så har två månader kvar att hitta ett jobb!
 
IKEA har visst cycklar, och jag ser otroligt lycklig ut haha! På tal om cyckel så behöver jag en ny snart. Många saker att skaffa när jag har fulltidsjobb alltså!
Life in Seattle, Personligt | |
Upp