Vardag i Seattle

Torsdag kväll, lite som min Fredsgkväll. Förutom att det är galet mycket att göra denna helg. Klockan är 10pm och jag är slutkörd. Ska sova redan nu, och upp i rimlig tid imorgon istället.


Förövrigt, denna veckan är "career week" på skolan och jag har hittills varit på en föreläsning om löner och ett event där man pratade med flera olika professionella människor för att öva sin intervju stil. Pratade med en från ett design företag och gav mitt cv, plus fick ett visit kort. Hon sa att dem har internships på sommaren och att jag borde söka. Yay kontakter!

Sketch för info graphic om hemlösa i Seattle
Sketch inför motion graphic!
Normal dag på jobbet, lite benövning mitt i skiftet haha
Life in Seattle, Personligt | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Härligt med benövningar :-)

Svar: Javisst! Speciellt när man har ett jobb där man sitter framför dator, då är det behövligt att ta lite pauser för att inte ruttna! ;)
Rebecka

Upp