App Promo, Scanner Grocery shopping

 

App Promo, Scanner. from Rebecka Julaas on Vimeo.

Här har ni en titt på vad jag spenderat många timmar på senaste tiden. Förra terminen skapade jag en app, lite som Icas scannare men på telefonen istället och med en inbyggd lista som automatiskt checkar av varor. Senaste två veckorna har jag skapat en motion video som promotar appen. Resultatet hittar ni ovan.

Idag tog jag sovmorgon, och nu fixar jag color theory läxa samitidgt som jag kollar på film. Ska fixa på min hemsida också och fixa klart en poster till ett event vi har med klubben: branded. Business studenter och design studenter träffas i 12 timmar och fixar allt från namn till logga och visitkort. Ska bli sjukt kul! Gjorde det förra året och i år kommer jag vara ledare i min grupp!

Personligt | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men hallå, hur smart?!

Upp