Camping in Leavenworth

 Fick spendera denna helgen med min gamla (första) värdfamilj. Dem bjöd in mig på deras årliga camping, och jag tackade mer än gärna ja. För exakt 7 år sedan kom jag till Seattle för första gången för att bo med dem, och min första helg åkte vi på camping. Denna helgen var det alltså dags igen. Denna gången är ju barnen stora dock och jag var med som familje vän. Älskar verkligen dessa barn, och mamman, och jag är fylld av kärlek. 
 
Vi hade dock en mindre trevlig Fredag morgon då den nu 9-åriga pojken föll på en stor gren och fick värsta hålet på benet. Det blev direkt till akuten och 18 stygn! Aldrig varit mer rädd som när jag först hörde pojkens gallsrkik efter fallet, och sedan mammans när hon kom fram till honom. Hjärtskärande. Han är dock ok, och vi campade färdigt en natt till. Han kan ju givetvis inte springa och göra mycket, men vi kunde fortfarande umgås allihopa och spela spel m.m.
 
Idag är det Måndag och jag måste återvända till verklighet och jobbsökande innan det blir jobb igen.
 
Life in Seattle, Personligt | |
Upp