SPU Campus

 Bilder från min skola idag. Seattle Pacific University, så fint när det är vår. Denna vår är väldigt sen dock och solens timmar är inte många. Hoppas på varmare och finare väder snart, det är jag ändå April imorgon!
 
Sista bilder är där jag hänger mest, art center. Sen även en byggnad på andra sidan campus där jobbet ligger. Blir en del promenader mellan men det är ju mest skönt och endast 10 min.
 
Nu ska jag fortsätta mitt jobb sökande. Har sökt ett jobb, och har en del jag planerar att söka.
Känner du till ett design jobb i Stockholm? Skicka gärna kontakt ;) Jag söker nämligen både i Seattle och Stockholm för tillfället.
 
Life in Seattle, Personligt | |
#1 - - Hanna:

Häftigt med Seattle! Dit skulle jag gärna vilja åka! :D

Svar: Ja jag älskar Seattle, definitivt värt ett besök om du frågar mig :D
Rebecka

Upp