Seattle Vs Stockholm

Kvarteret där jag bor.
 
Ja men nu är jag här igen, med frågan om vart jag ska bo. Framtiden är verkligen ett frågetecken och jag måste inte bara hitta jobb och veta vad jag vill ha för jobb, jag måste även lista ut vart jag ska bo. Gör lista på olika fördelar mellan städerna. Kommer främst hänga på jobb dock, då jag söker i bägge städer. Sjukt läskigt att jag inte alls vet vad jag gör om 3 månader ändå!
 
Helgen har varit bra, mest jobb letande och lite skola. Så nu sitter jag söndag kväll med sista minuten skrivande. Jaja, motivationen är väl som den är nu sista terminen. Så nära men så långt bort liksom.
Life in Seattle, Personligt | |
#1 - - maria:

Jag förstår, det finns ju så många bra ställen att bo på! :)

Svar: Ja visst gör det! Och dem är alla bra på sina egna sätt :)
Rebecka

#2 - - Mie Evnice:

Det där med framtiden är så svårt, finns så mycket att välja mellan!

Svar: Ja men visst är det! Så himla många val, och så läskigt att det kan påverka så många delar av ens liv. Men det är väl samtidigt det som gör livet spännande :)
Rebecka

#3 - - Challizz:

Det ser ju kanonfint ut! Och vad sugen jag vart på en Starbucks-kaffe nu! Sån härlig bild!

Svar: Tack! Ja Starbucks kaffe är nästan aldrig fel ;)
Rebecka

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

sååå spännande att inte veta :D

#5 - - Elin:

Vad spännande!

#6 - - Elin:

Vad spännande!

#7 - - Mirjam Therese:

Åh vad spännande! Men fint också att ha två städer som man kan tänka sig att bo i, att känna sig hemma på flera ställen liksom :)

#8 - - Sara:

Klart du ska bo och jobba i USA om tillfället ges...it's once in a life time opportunity. :-) Sverige finns alltid kvar om du ångrar dig. :-)

Upp