Senior Year

Sista första dagen är här! 
Idag började klasserna igen och jag är nu inne på mitt senior year. Det betyder, jag är inne på mitt sista år. Senaste veckan har varit otroligt intensiv och denna vecka kommer vara lika så, om inte mer. Är i princip hemma tidigast åtta på kvällen, då jag har kvälls klasser och andra aktiviteter inom skolan varje dag. Dessa två veckor är dock lite mer extrema än kommande veckor, men i princip så kommer jag ha ingen fritid ett tag framöver. (Men jo, jag har lovat att ta hand om mig själv ibland dock). Tisdagar och Onsdagar har jag kvällsklasser på men som tur är bor jag med en från klassen nu så vi kan samåka en hel del!
 
Ikväll har vi även kollat på politiska debatten mellan dem två partierna. Det vill säga, en debatt mellan Trump och Hillary. Alltså att dem är dem två som det står mellan är fortfarande otroligt läskigt och sjukt. Att det har gått så långt, och att en icke politiker som Trump kan komma så långt säger en del om detta landets styrelse. Inte ok egentligen, men finns inte mycket att göra. Ska man skratta eller gråta?
Personligt | |
Upp