Procrastination

Jamen alltså, det här med att komma in i skol rutiner igen går ju väldigt sådär. Istället för att läsa eller skriva ändrade jag hela blogg designen. Hallå liksom, hur osmart kan man vara? Nåja, det blev så och nu får jag stanna uppe lite längre för att läsa. Så kan det gå under första veckan. Men ska jag klara alla klasser denna termin får det ta och bli skärpning! 
 
På tal om klasser, så märks det att jag är inne på sista året. Högre förväntingar, men också riktig intressanta klasser. Tar två som är för VisCom - Interactive media 3 och Viscom 3. Den ena klassen ska vi designa en egen app och den andra klassen göra en design inför en egen påhittad konferans. Alltså sjukt kul ju!
Sen tar jag även teologi 3000, tredje och sista, och en Art history klass. Mycket läsande och skrivande, men intressanta ämnen. 
 
Min skola, där jag spenderar mer tid än hemma under större delen av året. Secon Home ya know.
 
Personligt | |
Upp