The week before Finals

Ja så var vi här igen, veckan före finals. Det är helt sjukt hur mycket som ska vara färdigt inom mindre än en vecka. Samtidigt är jag färdig om en vecka och har lov! Ska bara överleva haha. Sitter med en teologi uppsats nu som ska in imorgon, men jag är drottining av att bli distraherad så det tar för lång tid. Uppsats är inte alltid min starka sida, och när jag fastnar så fastnar jag och tappar koncentration. Work in progress. Men jag får se till att få det bra innan imorgon förmiddag, så håll tummar och be att jag får motivation och styrka. 
 
Det går iallafall bra i dem andra klasserna, även om det är mycket. Alltid skönt när lärarna säger att man gör ett bra jobb och att man känner att man utvecklas och lär sig! Bilder på vad jag har gjort kommer nästa vecka när jag har fotat och har tid.
Personligt | |
Upp