Jullov

Ja så är man äntligen ledig! Jag överlevde Finals igen och har nu mitt sista jullov. Är helt slut efter fullt ös hela hösten och ska njuta av att få vila. Kommer vara helt ledig närmaste veckorna då jag inte ens jobbar, vilket är skönt men konstigt. 
 
Igår fotade jag en kompis som ska ha barn denna vecka! Och idag tog jag tag i vuxensaker som städning, tvättning och fixa CV m.m. Ska jobba på hemsida under lovet, dags att börja söka jobb snart! Hoppas få in skidåkning och massa mys med vänner nu medans man hinner också.
 
Ne, dags att hämta tvätt. Sen får det nog bli en julfilm!
 
Personligt | |
#1 - - Marie:

Vilka superfina bilder!

Svar: Tack! Ljuset var perfekt denna dag och modellen är fotograf själv så allt gick så himla smidigt :D
Rebecka

#2 - - JUNITJEJ:

Vilka vackra bilder!

Upp