Måndag

Färga håret i Fredags, nu är jag back to blonde. Och jag känner mig som mig själv igen haha ;)
Kom nyss hem från skolan. Hade sista drawing klassen och fick tillbaka massa saker jag gjort, sjukt kul att jämföra första och sista projekten. 
Efter det gick jag till IP-Office för att gå igenom jobb framöver, ska nämligen börja jobba som fotograf för dem och hjälpa till med bilder till marknadsföring och fota aktiviteter mm åt dem. Känns skönt att det äntligen blir av, för har varit mycket prat men ingen verkstad i några månader så nu är jag redo att börja komma igång, ska bli kul att få använda min talang att jobba med!
 
Dags att plugga nutrition, har prov på Onsdag kväll så måste börja plugga nu då det är på allt vi gjort i klassen under terminen. Inte taggad alls, men måste ta fram sista energin!
 
Personligt | |
Upp