Happy in America

Jag har så sjukt mycket att göra denna veckan i skolan men jag kan ändå inte känna annat än lycka idag. Det är så mycket i mitt liv som är så bra. Vänner som jag verkligen trivs med, en kyrka jag trivs i med riktig gemenskap, underbar värdfamilj med världens bästa ungar, underbart väder och en förväntansfull framtid! 

Fjärde juli var sjukt bra, pool i 30
Graders värme med en drink, barbecue med hamburgare och sen fyrverkerier på gas work med utsikt över Seattle.
Idag blev det massa ärenden och plugg, men fick en timmes kvalitet tid med Toby och vi spelade baseball. Eller ja, han lärde mig spelet haha! Kommentarerna man får av honom ibland är helt underbara dock, nu när han är äldre och medveten om nästan allt ;) Att följa barnens uppväxt måste vara nåt av det bästa som finns!

Personligt | |
Upp