Land of Rising Sun

Äntligen börjar mitt liv komma igång igen! Mina veckor av göra-ingenting-vila är över och även om det har varit bra för mig har det varit otroligt drygt att göra ingenting i veckor. Nu börjar semester veckorna där något händer hela tiden. I helgen var det bröllop! Imorgon möter jag min rumskamrat från Seattle, Caroline, och hennes syster i Köpenhamn innan dem ska få se Karlskrona och sen Stockholm!
 
Min vän Sara från gymnasiet gifte sig alltså under helgen och OJ vilken magisk dag! Jag fick äran att fota och vara med hela dagen, så glad för det. Hon var otroligt vacker, och dem var ett otroligt vackert par som passar klockrent ihop. Dagen började tidigt med smink, frisör och ombyte innan det blev porträtt och vigsel. Efter det blev det fest och då la jag faktiskt undan kameran och ficka vara en gäst! Festen var lyckad med massa bra tal, god mat och massa kärlek, ända in till natten då vi dansade till 4am. Nu jobbar jag på bilderna och kommer lägga upp en del här när jag är klar.
 
Förövrigt mötte jag upp med Jasmine idag och vi fotade lite porträtt vid en äng. Har velat ta till vara på svenska landskapet länge så nu såg jag till att vi gjorde. Slutade med att jag fick öva på att stå bakom kameran (efter att ha ställt ljuset och sånt). Känner mig alltid löjlig men är väl bra att jag får känna på min egen medicin ibland haha så här har ni en massa bilder på ingen mindre än mig!
Personligt | |
#1 - - Sara:

Vilka härliga sommarfräknar du har!

Upp