Branding

Idag har varit en så sjukt intressant, lärorik och rolig dag! 
Jag spenderade mer än 12 timmar på skolan på ett event kallat Branding. Vi Design studenter var i grupper med business människor och hjälpte dem med att fixa logga och branding till deras företagsförslag! Första gången jag fick riktigt se hur processen går till och jag älskar det. Känns bra när jag spenderar 12 timmar med att göra nåt jag kommer arbeta med och samtidigt gillar det! Had bra designers i mitt team och ovan är vårt slut resultat. Företaget är ett bokförlag som kommer ge ut barn-böcker som är inriktad på olika etniciteter osv- Blue marble står för en bild av jorden och olika färger som blandas samtidigt som det är barn anpassat. Riktigt nöjd är jag med slutresultatet!
 
Efteråt har jag haft klass kamret här hemma och tjejkväll. Trevligt att man börjar komma närmare varann och umgås mer.
 
Personligt | |
Upp