Fin helg


 
Home Sweet Home. Sista dagen hemma i K-na för denna gången innan jag kommer tillbaka senare i sommar. Har haft en supertrevlig helg iaf och får väl erkänna att helt fel är staden inte ;) Det har blivit sovande och utvilande hemma, god mat: Kebab tallrik, bacongryta, räkmacka, fika, fika, fika, svensk pizza med bea på och lite till fika haha! Träffat och myst med fina vänner och familjen och till och med sprungit.
 
Igår gick jag ut med Lollo, riktigt trevlig trots inte så livat ;) Men vi hade rolgit! La oss runt 2-tiden och imorse blev det upp tidigt för att åka till Kustmaran. Där spran pappa en halvmara(!) och jag nöjde mig med 5km på 28 min, nästa gång ska jag träna innan, springa 1 mil och inte vara ute kvällen innan haha.
 
Har spenderat kvällen hemma, pratat och kollat på games of thrones med min bror, packat om och njutit av familje-sällskap. Imorgon bitti blir det Norge!
 
 
 
 
Personligt | |
Upp