The end is near

Slutet är nära! Ja, alltså slutet på min studietid! 
 
Det är nu det börjar, dem svåraste veckorna under skoltiden. Jag har två stora projekt som ska vara klara denna kommande vecka, och är inte nära att vara klar! Plus, vid sidan om fulltid i skolan och jobb så ska klassen fixa en senior show. Det vill säga göra en hel utställning med våra portfolios. Sitter just nu i fotostudion och väntar på klasskamrater som ska fotas till hemsidan, som görs av mig och 5 andra. Jag måste även fixa till alla mina projekt från senaste året och skriva ut med bra kvalitet m.m. Om det är tyst här i några dagar till så vet ni varför, jag är säkert halvt död av stress haha.
 
MEN, om typ 2 veckor är det mesta klart! Och om 3 veckor är föräldrarna här och sen har jag semester / ingen aning om vad som händer i livet. Läskigt. Jobb sökandet fortsätter och jag uppdaterar om jag hör något mer på den fronten!
 
Life in Seattle, Personligt | |
Upp