Graduation

 
Tog som sagt examen för en vecka sedan och här har ni lite blandade bilder. Konstigt att säga hejdå till klassen som man spenderat många sena kvällar/nätter med men skönt att inte ha sena kvällar/nätter längre haha! Förövrigt, dem gula banden får man beroende på betyg: 3.5 ger ett band, 3.75 ger två band och 3.9 ger tre band. Högsta man kan få är 4.0 och det är svårt, så jag är otroligt nöjd med mitt 3.82 betyg efter att ha kämpat igenom inte bara design klasser, utan också Engelska och framför allt matte m.m.
 
Efter examen så umgicks jag med föräldrarna och har vilat upp mig. Efter en helg av sovande börjar jag få tillbaka energi och om en vecka börjar jag jobba igen som Web designer på skolan. Blir bara deltid över sommaren, men tanken är att söka massa fulltidsjobb vid sidan om. Alltså, 4 års slit är förbi och jag har nu en BA i Visuell Kommunikation! Framtiden är fortfarande oklar, iallafall efter sommaren. Men det är väl lite spänande i sig, samtidigt läskigt. 
 
Dagen var iallafall helt underbart bra och riktigt Amerikanskt och det kändes lite som i en film under dagen. Men en kul upplevelse och jag är minst sagt stolt och lycklig!
 
 
Life in Seattle, Personligt | |
Upp