Hektiskt liv

Känns som jag mest bara nämner hur stressad jag är haha men det är otroligt mycket som händer. Har nog på riktigt aldrig varit såhär upptagen med saker! Denna vecka sov jag runt 2-3 timmer per natt, så trött är bara förnamnet. Men det borde bli bättre kommande veckorna, iallafall lite.
Had två prov, det ena kändes ok men det andra inte så bra alls. Hoppas det gick hyfsat iaf och att jag kan göra bättre på Finals.
 
Började även mitt jobb i slutet av veckan, och känns faktsikt himla bra! Det blir en del mailande, hålla koll på olika hemsidor och speciellt skolan hemsida - hitta fel datum och saker som bör fixas - och sakta men säkert hjälpa till med olika designer. Jag kommer också få hjälpa dem med bilder, redigera och ladda upp plus fotografera ibland. Människorna jag jobbar med är helt underbara än så länge och jag ser fram emot att se vad nästa veckor ger mig. Kommer troligtvis jobba hela Augusti och September innan skolan börjar igen också vilket blir kanon, med tanke på att jag inte har sommarjobb hemma i Sverige!
Förövrigt har jag också blivit vald till att bli president för min skolas design klubb AIGA till nästa år. Som sagt, massa som är på G! Kommer bli värt det dock, erfarenhet och jobb är alltid bra för framtida karriär!
 
Nu ska jag ta mig upp, har sovit hela eftermiddagen för jag var uppe sent och var på ett event på skolan, Reality Check, hela morgornen! Men klockan 19.00 kommer några vänner från klassen hit då vi ska jobba på skolarbete och dricka vin ihop så nu är det dags att vakna till haha! (Klockan är 18.20)!
 
 
Personligt | |
Upp