Äntligen

För en vecka sedan var jag ju på intervju, och efter några timmar blev jag erbjuden jobbet. Idag fixade jag pappersarbeten (alltså återigen, så sjukt komplicerat här) och jag kan nu officielt säga att jag har ett jobb! Det är här på campus (vilket är anledningen till att jag får) och det är för skolan kommunikations avdelning. SÅ taggad, jag kommer få använda mig av vad jag lärt mig inom ett jobb och få betalt. Blir nog runt 12-15 timmar i veckan, med tanke på att jag fortfarande har mer än fulltid i skolan samtidigt.
 
Fick ett mail idag också från skolans fashion club, ska ju fota deras show men nu undrar dem om jag vill göra en poster till dem också. Fullt ös, men samtidigt så himla kul att folk frågar efter min hjälp.
 
Jag har sagt det förut men säger det igen, hårt arbete lönar sig tillslut!
Personligt | |
Upp