Lyckorus

Här var det tystare än vanligt, ups. Har sjukt mkt i skolan eftersom sommar klasserna går fort och jag behöver hålla uppe betygen, men det går helt ok. Har även massa planer utanför skolan så är upptagen 24/7! Jag gillar det dock för livet är så himla bra. Älskar Seattle sommar, verkligen älskar det. Och mina vänner. 
Har börjat umgås massa med vänner från kyrkan, vi har kommit varann nära ganska fort och det är helt underbart att dela livet med tjejer som har samma tro och värderingar. Vi är alla olika men funkar så sjukt bra ihop! Plus att min bibelstudie-grupp som är varje Onsdag är sjukt bra med otoligt nyttiga disskusioner och ja, jag trivs mer än bra med livet.
Två dagar tills jag fyller 25. Lite åldersnojja men försöker ignorera det haha. Ska iväg och campa med massa folk på Fredag, sen på bröllop i Wenatchee på Lördag. Så måste få massa läxa gjord idag och imorgon! Midtersm kommer ju också nu snart så full rulle. En månad kvar på North, så sjukt! Sen har jag en hel månad ledigt innan jag börjar på nya skolan, och jag är sjukt taggad! En kompis, Kelsey, jobbar på SPU och har hand om min orientation haha! Så kommer bli kanon.
 
 
Köpte ny väska häromdagen, älskar den! Min förra gick sönder, denna var på rea och jag fyller snart år så var tvungen att slå till.
 
Personligt | |
Upp