Onsdag

Hej!
Bra dag än sålänge! Vaknade och var tröttare än nånsin, satt och åt frukost men kunde knappt hålla ögonen öppna haha. Tror denna förkylning (Hosta och snuva) plus stress över läxor fått mig helt slut!
Oh well, blev en kaffe innan skolan så jag överlevde matte lektion och engelska. Hade lyx att få köra bilen idag vilket var himla underbart, svängde förbi affären efter skolan så nu sitter jag med te och sesamfrö-granola bar och ska ta tag i dagens läxor. Matte måste pluggas för har prov på Fredag! Wah nervös!
 
Btw. En av art-skolorna här i Seattle var på besök på skolan häromdagen och jag pratade lite snabbt med dem. Idag ringde dem och vi bestämde en träff nästa vecka då jag ska dit och kolla upp saker och prata om möjligheten för mig att transfer. Vet ju inte vart jag vill gå eller exakt vad jag vill göra, men känns bra att kolla upp alternativ och jag tror det skulle vara en bra och rolig skola!
Men, mer om det en annan dag, tillbaks till matte nu.
Nya skrivaren jag köpte häromdagen, skriver till och med ut fina foton! :D
Personligt | |
Upp