Frozen

Har haft en supermysig dag idag nere i DT med Kim och ungarna + två tjejkompisar till A.
 
 
Gick på bio och såg Frozen, sjukt bra film! En av disneys bästa filmer faktiskt, och då har jag många gamla disney favoriter ;) Så den bordes ses, helt underbar. På engelska dock, för man missar massa på svenska tror jag. Själva filmen utspelar sig i scandinavien och dem har alla svenska namn plus att dem till och med nämner lutfisk, på svenska, mitt i filmen haha, klockrent.
 
Sen blev det en liten shoppingrunda (är ju ändå black Friday), jag gick runt inne på forever med 3 stycken 10-åriga tjejer haha, sjukt hur snabbt dem växer upp ;)
Vi avslutade sen det hela med lunch på cheescake factory. 
 
På tal om Black Friday, jag och Ann följde Amerikanernas tradition och var ute på en shopping runda klocka 3AM imorse, lagom trötta men det var mysigt :)
 
Nu måste jag göra lite läxa, man ska väl inte bara ha kul på loven. 
Men 2 veckor kvar sen är första terminen slut, jag får lov i typ 3 veckor och ska till Chicago över en helg. Ne jag kanske inte ska klaga ändå..
 
Personligt | |
Upp