RJ - Rebecka Julås

Välkommen Hit!
 
Rebecka Julås här, 25 år och studerar visual communications på ett kristet universitet i Seattle, SPU. Har ett starkt intresse för Foto och Design, och hoppas att i framtiden jobba med den kreativa sidan i marknadsföring eller inom grafisk design.
 
Jag är uppvuxen i Karlskrona, Sverige och har under dem senaste åren bott 2 år i USA, Seattle som Au-pair (kan läsas mer om på www.rebeckaaupair.blogg.se), ett halvår i London där jag jobbade på ett Starbucks (kan läsas mer om under kategorin Life in London), en vår tillbaka i K-na och i Sommras bodde och jobbade jag i Norge.
 
Här i Seattle, som nu är mitt hemma, pluggar jag på tredje året, och bytte nyligen skola från ett community college, North Seattle College, till SPU och vis com programmet. Det betyder att jag nu fokuserar allt på design och hur man kommuniserar info genom kreativa posters och liknande. Nivån kommer vara hög, men jag är en troende på att Gud är med mig och att jag kommer få en bra utbildning i slutändan. 
 
Här på bloggen får ni följa med mig i livet som student i USA, hur det funkar i vardagen. Jag bjuder på bilder och annat arts and crafts, min vardag, små och stora händelser och förhoppningsvis saker ni kan bli inspirerade av. 
 
Bilderna på bloggen är tagna av mig om inget annat nämns.
Utrustning när jag fotar:
- Nikon D60 med objektivet nikkor 35mm
 
Tveka inte att lämmna en kommentar eller höra av dig om du har frågor :)
 
 
FB - Rebecka Julas Photography
Mail - [email protected]
Hemsida - http://www.wix.com/rebeckajulas/portfolio#!
| |
Upp