1 more day

Nästa sista dagen, ett jobbpass kvar imorgon morgon. Och dessa Hejdån har börjat.
Jobbigt att säga hejdå till folk man inte vet om man ser igen, när man spenderat en hel sommar ihop nästan varje dag. Men så är det ju och jag försöker se på allt bra och roligt som kommer hända för mig.
 
Men mina jobbarkompisar har definitivt gjort denna sommaren på Starbucks bra. Jobbet är jag så himla trött på och alla kunder (connection med dem är nästintill omöjlig, scandivaier är ganska osociala till främmat folk). Men det har varit en bra sommar, jag är verkligen glad över att jag åkte och verkligen kunnat jobba så mycket som jag gjort! Många skratt och fina minnen tar jag med mig och minns tillbaka med leende.
 
Nu ska jag göra mig iodning för en kväll i Oslo. Ska träffa några från jobbet och ha en lite "hejdå middag", och få se Oslo. Första och sista gången, min sista kväll. Bra gjort ;)
 
Personligt | |
Upp